Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İzmir

Valilikler

T.C. Konak Kaymakamlığı
T.C. Konak Kaymakamlığı
T.C. Konak Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik Mevzuat
  • KONAK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Gönül Elçileri Muhtarlıklar
  • İLETİŞİM
°C
21
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • KONAK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Gönül Elçileri
    • Muhtarlıklar
  • İLETİŞİM

Asayiş ve Güvenlik Durumu

A- Genel Durum

İlçe genelinde güvenlik açısından çok ciddi sorun yaşanmasa da her gün ortalama 60 asayişe müessir olay meydana gelmektedir. İlçenin özelliği gereği zaman zaman ideolojik ve terör eylemleri ile toplumsal olaylara rastlanmaktadır.

B- İlçe Emniyet Müdürlüğü

1993 yılında TMK-A standartlarına göre İlçe Emniyet Müdürlüğüne dönüştürülen polis teşkilatında Müdürlük merkez binasındaki 10 Büro Amirliği yanı sıra, 11 Polis Merkezi Amirliğinde hizmet verilmeye devam edilmektedir.

İlçe Emniyet Müdürlüğü bünyesindeki Büro Amirlikleri;
1-İdari İşler Büro Amirliği 6-Belgelendirme Büro Amirliği
2-Strateji Geliştirme Büro Amirliği 7-Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği
3-Koordinasyon ve Harekat Büro Amirliği 8-Devriye Ekipler Büro Amirliği
4-Belge Yönetimi Büro Amirliği 9-Personel Büro Amirliği
5-Destek Büro Amirliği 10-Genel Bilgi Toplama Büro Amirliği

İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı Polis Merkezi Amirlikleri;
1-Adliye Sarayı Polis Merkezi Amirliği 7-Gültepe Polis Merkezi Amirliği
2-Alsancak Polis Merkezi Amirliği 8-Gürçeşme polis Merkezi Amirliği
3-Anafartalar Polis Merkezi Amirliği 9-Hatay Polis Merkezi Amirliği
4-Basmane Polis Merkezi Amirliği 10-Kadifekale Polis Merkezi Amirliği
5-Boğaziçi Polis Merkezi Amirliği 11-Kantar Polis Merkezi Amirliği
6-Eşrefpaşa Polis Merkezi Amirliği

Müdürlük bünyesinde 41 adet binek otomobil, 1 adet minibüs, 1 adet midibüs olmak üzere toplam 43 araç bulunmaktadır. İlçenin değişik bölgelerinde bulunan Mobese kamerası İl Emniyet Müdürlüğü kumanda ve takip merkezi tarafından 24 saat esasına göre izlenmektedir.

SUÇ SAYILARI AÇISINDAN 2014 VE 2015 YILLARI MUKAYESE TABLOSU

 

SUÇ TÜRÜ

2014

Aydınlatma

2015

Aydınlatma

FARK

Şahsa karşı işlenen suçlar

6.696

% 86,95

6.553

% 88,11

- % 2,14

Mala karşı işlenen suçlar

6.907

% 30,46

6.299

% 34,86

- % 8,8

Topluma karşı işlenen suçlar

6.420

% 97,96

7.183

% 98,12

- % 11,88

Millete karşı işlenen suçlar

431

% 95,59

460

% 96,30

+% 6,73

Takibi gereken suçlar

1.803

% 57,01

1.980

% 68,43

+ % 9,7

TOPLAM

22.259

% 70,34

22.475

% 74,82

+ % 0,97



İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde; toplam 599 personel ile hizmet yürütülmektedir. Personelin 111'i Emniyet Müdürlüğünde, 488'i Polis Merkezi Amirliklerinde görev yapmaktadır.

İlçede genelinde; 2014 yılında 6.696 şahsa karşı, 6.907 mala karşı, 6.420 topluma karşı, 431 millete karşı, 1.805 takibi gereken suç olmak üzere toplam 22.259 suç işlenmişken, 2015 yılında 6.553 şahsa karşı, 6.299 mala karşı, 7.183 topluma karşı, 460 millete karşı, 1.980 takibi gereken suç olmak üzere toplam 22.475 suç işlenmiştir. Şahsa karşı işlenen suçlarda %2,14, mala karşı işlenen suçlarda %8,8 azalma görülmekte, toplamda ise % 0,97 artış görülmektedir.

Koordinasyon ve Harekat Büro Amirliği Görevlendirmeleri olarak 2015 yılında 3.835 görevlendirme yapılmıştır.

Kabahatler Kanunu çerçevesinde 2014 yılında 3.305 kişiye 347.134-TL, 2015 yılında ise 3.353 kişiye 574.823-TL idari para cezası uygulanmıştır. Umuma açık işyerlerine 2014 yılında 505 adet, 2015 yılında ise 365 adet idari işlem uygulanmış, masaj salonu, market, büfe vb. işyerlerine ise 2014 yılında 422 adet, 2015 yılında ise 278 adet idari işlem uygulanmıştır.

Ruhsat Büro Amirliği tarafından yapılan işlemlerde 2015 yılında 220 silah bulundurma, 260 yivsiz tüfek satın alma, 266 yivsiz tüfek ruhsatı, 611 kayıtlı tüfek olmak üzere toplam 833 işlem gerçekleştirilmiş, toplam verilen ruhsat sayısı 486 olmuştur.

İlçe genelinde 29 siyasi parti İl teşkilatı, 22 siyasi parti ilçe teşkilatı, 1.410 dernek, 46 konsolosluk, 2 rektörlük binası, 245 banka şubesi, 488 kuyumcu, 16 döviz bürosu, 18 akaryakıt istasyonu, 36 elektrik trafosu, 10 su deposu bulunmaktadır.

İlçede; 94 internet kafe, 24 oyun yeri atari, lunapark, 650 kahvehane, 34 hamam, sinema, 24 diğer (bilardo düğün salonu vb.) olmak üzere toplam 833 içkisiz istirahat ve eğlence yeri, 168 içkili lokanta,154 içkili kafe, 44 bar, 5 gazino, 19 pavyon, 32 meyhane-birahane, 2 müzikhol-taverna, 24 disko-diskotek, 38 diğer içkili yer olmak üzere toplam 485 içkili istirahat ve eğlence yeri, 198 otel, 19 pansiyon, 3 diğerleri olmak üzere toplam 220 konaklama ve dinlenme tesisi bulunmakta olup bunlardan 67 adedi turizm belgeli yerdir. Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinin genel toplamı ise 1.507'dir.

Ahlak Bürosu tarafından 2015 yılındaki işlemler; 106 Genelev ve işletmecisinden 10 tanesine kapatma uygulanmış, 75 patron vekili, 144 genel kadın ve 7 genelev işçisi bulunmaktadır. Gizli fuhuştan 6 otel, 12 masaj-güzellik salonu vb. 36 ev olmak üzere toplam 54 yere kapatma uygulanmıştır.

Trafik tescil ve denetleme, yabancılar ve pasaportla ilgili iş ve işlemler İl Emniyet Müdürlüğü düzeyinde yürütülmekte olup, ilçede birim bulunmamaktadır.


C- Adliye Teşkilatı

İlçemiz sınırları içerisinde İzmir Adalet Sarayı bulunmakta olup, 500 kadar yargı mensubu ile 1.500 civarında personel görev yapmaktadır. İzmir Barosuna bağlı olup, İlçemizde bürosu bulunan 400 civarında avukat mevcuttur.


D- Askerlik Şubesi Başkanlığı

Konak ilçesindeki vatandaşların askerlikle ilgili iş ve işlemlerini yürüten Konak Askerlik Şubesinde subay ve astsubay ile sivil memurlar görev yapmaktadır. Askere alma işlemleri yanında askerlik yükümlülerinin cezai işlem takibi, firar, bakaya, yoklama kaçağı takipleri de yapılmaktadır.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • İzmir Valiliği
Uğur Mahallesi 442 Sokak No:56 Konak/İZMİR
(0232) 489 93 89
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız